פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

רעיונות ליצירה בחנוכה

זמן אספקה: 5 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 6 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

חג חנוכה הוא הזדמנות נהדרת ליצור עם הילדים ולהכין מגוון יצירות ברוח החג. הצטיידו בחומרי יצירה ייעודיים, פנו מקום בפינת העבודה – וקדימה, בואו ניצור ביחד!

סביבונים

החומרים: קיסם וחימר קל.

אופן ההכנה: בחרו את צבעי החימר האהובים עליכם, והכינו מהם עיגולים. לאחר מכן, תוכלו להכין נחשים קטנים מחימר ועמם לעטר את גוף הסביבון. את הקיסם יש לנעוץ במרכז העיגול שיצרתם ואת חלקו העליון לצפות בחימר קל בצבע הרצוי. ניתן להשאיר את חלקו התחתון של הקיסם חשוף, או לחילופין תוכלו לצפות אותו בחימר קל, אך הקפידו ליצור סיומת מחודדת על מנת שהסביבון יוכל להסתובב בקלות.

 

חנוכייה

חומרים: חימר קל, בתי נר, משטח ייעודי ומערוך.

אופן ההכנה: תחילה, יש לצפות את המשטח שבחרתם בחימר קל. קחו חתיכת חימר בצבע המועדף עליכם, ורדדו אותו באמצעות מערוך. לאחר מכן תוכלו לצפות את המשטח בחימר המרודד. אם אין ברשותכם משטח, ישנה אופציה נוספת: תוכלו להכין משטח בעצמכם באמצעות החימר. הכינו נחש עבה (כמובן באורך שמתאים לחנוכייה), הצמידו אותו למשטח העבודה ורדדו אותו מעט על מנת שישמור על עוביו.

כעת, הכינו 8 עיגולים מהחימר, כשניתן כמובן לשלב מספר גוונים וליצור חנוכייה צבעונית. הצמידו את  העיגולים למשטח ועליהם תוכלו להצמיד את בתי הנר. נוסף לכך, הכינו מהחימר עיגול נוסף, זה יהיה השמש של החנוכייה, לכן רצוי להגביה אותו מעט או לייחד אותו מיתר העיגולים. הקפידו להצמיד את בתי הנר בחוזקה על מנת שהנרות שנניח בתוכם במהלך החג יהיו יציבים.

אפשרות נוספת, היא הכנת חנוכיה מדאס, שכן, במקום להשתמש בחימר קל, תוכלו להשתמש בדאס, ולאחר עיצוב החנוכייה, צבעו אותו בצבעים ייעודיים.

 

מובייל ברוח החג

חומרים: בריסטולים, פונפונים צבעוניים, מספריים, חוט דיג, מקלות ארטיק, מחורר, טושים וצבעים, מדבקות, ומנקי מקטרות.

אופן ההכנה: תחילה נכין את המעמד של המובייל. קחו ארבעה מקלות ארטיק והצמידו את הקצוות שלהם אחד לשני, כך שייווצר לכם ריבוע. לריבוע תוכלו לחבר 2 חוטי דיג מכל צד, עמם תוכלו לתלות את המובייל בתום ההכנה.

להכנת האלמנטים של המובייל, יש לגזור בריסטולים בהתאם לסמלי החג, כמו סופגניות, סביבונים, חנוכייה, כד וכו’. תוכלו למצוא ברחבי הרשת שבלונות מתאימות ולגזור בהתאם . בחלקו העליון של כל אלמנט, חוררו חור באמצעות המחורר, ואליו תוכלו להשחיל מנקה מקטורות בצבע המועדף עליכם ולסובב את הקצה שלו מעט, על מנת שהוא יחזיק את האלמנט באופן המיטבי. למעשה כרגע יש לכם אלמנטים מבריסטול כשלכל אחד מהם מוצמד מנקה מקטרות.

כעת קשטו את האלמנטים שגזרתם באמצעות פונפונים צבעוניים, טושים, מדבקות וכו’. לאחר שתסיימו לצבוע, חברו את מנקה המקטרות המוצמד לאלמנט אל מעמד העץ ותלו את המובייל במקום הרצוי.

 

כתר לראש

חומרים: בריסטולים בצבעים אהובים, בריסטול אדום\כתום, חומרי יצירה לקישוט, מספריים ודבק.

אופן ההכנה: חתכו מבריסטול בצבע הרצוי רצועה ארוכה ובדקו שהיא מקיפה את ראשכם, במידת הצורך אפשר לחבר אליה רצועה נוספת באותו הגודל עד לקבלת ההיקף הרצוי. מהבריסטול האדום\כתום גזרו להבה והניחו אותה בצד. כעת, גזרו מבריסטול בצבע אחר רצועה שהרי היא תשמש כנר. את הלהבה יש להדביק על גוף הנר ולאחר מכן, הדביקו את הנר במרכז הרצועה הראשונה שיצרתם. למעשה, מה שיש ברשותכם כרגע היא רצועה ארוכה כשבמרכזה ישנו נר. בשלב זה תוכלו לקשט את הכתר כיד הדמיון ולאחר מכן חברו את שני הקצוות שלו באמצעות דבק, גזרו את השאריות ואפשרו ליצירה להתייבש. לאחר הייבוש ניתן להניח את הכתר על הראש.

 

ימי החג מעולם לא היו יצירתיים יותר! הצטיידו בכל הציוד הדרוש לכם, והכינו את היצירות האהובות עליכם. חג חנוכה שמח!